مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 18:052023-12-26سياسي

هنرمندان کرمانشاهی مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کنند


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از در دستور کار قرار گرفتن ساخت کلیپ ها و انجام تبلیغات محیطی با محتوای دعوت هنرمندان کرمانشاهی از مردم به شرکت در انتخابات خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از در دستور کار قرار گرفتن ساخت کلیپ ها و انجام تبلیغات محیطی با محتوای دعوت هنرمندان کرمانشاهی از مردم به شرکت در انتخابات خبر داد.

پوریا جلالی در نشست امروز(پنجم دی) شورای اطلاع رسانی استان، با اشاره به در پیش بودن انتخابات، اظهار کرد: در این راستا ضروری است که از ظرفیت فضای رسانه ای و تبلیغات محیطی برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات و خلق حماسه ای دیگر استفاده کنیم.

وی افزود: تا زمان برگزاری انتخابات فرصت مناسبی در پیش داریم تا بتوانیم یک شیب ملایم صعودی را در بحث تبلیغات در فضای رسانه ای استان، چه مکتوب و چه فضای مجازی داشته باشیم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه باید از ظرفیت هنرمندان و نخبگان فرهنگی استان برای دعوت مردم به مشارکت در انتخابات استفاده کرد، گفت: زبان هنر و هنرمندان بُرنده، گویا و تاثیرگذار است و می توانند با استفاده از محبوبیت خود مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان کرمانشاهی مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کنند

هنرمندان کرمانشاهی مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کنند