مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 13:002024-01-11سياسي

مردانی: شاهد ایجاد هسته مقاومت در کشورهای مختلف هستیم


رییس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه تلاش برای جلب رضایت و خدمت به مردم را یک نوع جهاد می دانیم که در جمعیت هلال احمر در حال انجام است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدرضا مردانی زییس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست با جمعیت هلال احمر، کارکرد هلال احمر را از آن حیث که امدادرسان به مردم است بسیار شبیه بسیج دانسته و گفت: تعریف کار بسیج گسترده است، از حوزه های فرهنگی و علمی گرفته تا حوزه های نظامی و امنیتی، اما از حیث دغدغه مندی نسبت به مظلومین، این دو سازمان آرمان ها و حوزه عمل مشترک دارند.

وی افزود: امدادگری قرین دلسوزی، از خودگذشتگی و ایثار نسبت به دیگران است؛ گذشتن از جان خود برای جامعه و پذیرش مسئولیت اجتماعی.

وقتی این خدمت با نیت خالصانه انجام شود، همان جهادی است که خداوند متعال فرمودند، به همین خاطر است که امام راحل (ره) فرمودند: امدادگری از صفات انبیاست.

رییس بسیج اساتید، اظهار کرد: یکی از صفات مشترک دیگر بسیجیان و امدادگران این است که هر دو باید آماده خطر و مشتاق از خودگذشتگی باشند.

در جایی که همگان فرار می کنند، مثل شهرهای سوریه که مورد هجوم داعش قرار گرفته بود، این بسیجی ها و امدادگرها بودند که خلاف جهت مردم آن شهرها که مشغول خروج از عرصه خطر بودند، دل به دریای عشق و جانبازی می زدند تا به داد مردم و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردانی: شاهد ایجاد هسته مقاومت در کشورهای مختلف هستیم

مردانی: شاهد ایجاد هسته مقاومت در کشورهای مختلف هستیم