مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:352024-01-10سياسي

برگزاری مسابقات قرآن ویژه روستاییان و عشایر استان قم همزمان با دهه فجر


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم از برگزاری بیست ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه روستاییان و عشایر همزمان با ایام مبارک دهه فجر در استان خبر داد.

- ایسنا/قم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم از برگزاری بیست ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه روستاییان و عشایر همزمان با ایام مبارک دهه فجر در استان خبر داد.

حجت الاسلام عبدالرحیم رضایی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم در گفت وگو با با ایسنا از برگزاری بیست ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه روستاییان و عشایر همزمان با ایام مبارک دهه فجر در استان خبر داد و اظهار کرد: کلیه حافظان و قاریان روستایی و عشایر استان قم می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به رشته های مسابقات آقایان در رده سنی 9 تا 17 سال، افزود: این رشته ها شامل حفظ یک جزء (فقط مرحله استانی)، حفظ پنج جزء، قرائت تقلیدی و اذان (فقط مرحله استانی) و در رده سنی 18 تا 50 سال در رشته های حفظ پنج جزء(فقط مرحله استانی)، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات قرآن ویژه روستاییان و عشایر استان قم همزمان با دهه فجر

برگزاری مسابقات قرآن ویژه روستاییان و عشایر استان قم همزمان با دهه فجر