مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 20:202024-01-14سياسي

ترک فعل مسئولین برخی از دستگاه ها پیگیری قانونی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:در نشست اعضاء ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد با موضوع حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: - بی توجهی ادارات نسبت به خدمات رسانی از دیگر عوامل نارضایتی مردم و دلسردی نسبت به مشارکت در انتخابات است و برخی از دستگاه های خدمات رسان و نهاد های حمایتی این روز ها به جای خدمت به مردم گره ها را بیشتر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:در نشست اعضاء ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد با موضوع حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: انقلاب اسلامی با خون هزاران انسان شایسته به ثمر نشسته که مرهون زحمات اولیای الهی است.

همان انقلابی که امروز جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

آیت الله حسینی به طراحی نقشه های دشمن اشاره کرد و گفت: توطئه های سنگینی تاکنون طراحی شده که به عنایت الهی و منویات رهبری، دشمنان به نتیجه نرسیده و شکوه نظام ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمداضافه کرد: در مقابله با توطئه های دشمن باید برنامه ریزی کرد که عمده برنامه های دشمن برای آ سیب رساندن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل مسئولین برخی از دستگاه ها پیگیری قانونی می شود

ترک فعل مسئولین برخی از دستگاه ها پیگیری قانونی می شود