مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:352024-01-10ورزشي

برپایی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در سیرجان


اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با حضور کشتی گیرانی از سراسر کشور در شهرستان سیرجان و به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر در حال برگزاری است.

- حمید باوفا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار کرد: اولین اردوی تیم ملی جوانان کشتی فرنگی در شهرستان سیرجان و در مجموعه ورزشی گل گهر در حال برگزاری است.

 وی افزود :امکانات و شرایطی که برای برگزاری این اردو ایجاد شد بسیار خوب است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مورد این اردو توضیح داد: نگاه ما به این جوان ها برای سال آینده و برای مسابقات آسیایی و جهانی است و قطعا در ادامه مسیر تورنمنت ها و مسابقاتی را در پیش رو داریم که بچه ها را ارزیابی کنیم و بتوانیم در بهترین شرایط و آمادگی در مسابقات جهانی جوانان شرکت کنیم.

 حمید باوفا در مورد نفرات انتخاب شده در تیم ملی جوانان گفت: من و کادر فنی تیم نگاهمان بر این است که نفراتی که در تیم ملی جوانان فعالیت می کنند، بتوانند در سال آینده کمک حال کشتی فرنگی بزرگسالان باشند.

 سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با بیان اینکه برای قهرمانی جهان امیدوارهستیم، بیان داشت: در طول دوران حضور در تیم ملی 4 دوره قهرمان دنیا شده ایم و تلاش مان را می کنیم که پنجمین قهرمانی را هم بدست آوریم و از مجموعه گل گهر که شرایط ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در سیرجان

برپایی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در سیرجان