مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:452023-12-26پزشكي

تامین 280 دستگاه پزشکی در مناطق محروم در دولت مردمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی روز سه شنبه در همایش خدمت ماندگار (بادرود دکتر عباس شیبانی) که در هتل قلب برگزار شد، - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت مردمی 280 دستگاه سرمایه سنگین شامل ام آر ای، سی تی اسکن و .

توسط هیات امنای ارزی برای مناطق محروم تامین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی روز سه شنبه در همایش خدمت ماندگار (بادرود دکتر عباس شیبانی) که در هتل قلب برگزار شد، افزود: تشکیل هیات امنای ارزی از اقدامات خوبی بود که در شرایط جنگ و کمبود ها ایجاد شد، زیرا زیر ساخت های دارویی و .

در دوران جنگ مانند امروزه نبوده و این هیات را به عنوان ارگان انقلابی می شناسیم.

وی افزود: هیات امنای ارزی بازوی قوی و انقلابی است در سال 64 دکتر شیبانی دفتری در این رابطه در وزارت بهداری آن موقع ایجاد کردند، به تدریج با کمک این هیات نیاز به خروج بیمار از کشور کمتر شد.

عین اللهی، ادامه داد: قانون تشکیل هیات امنای ارزی توسط مجلس در سال 78 به تصویب رسید و به عنوان نهاد عمومی غیردولتی فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه به عنوان یک ذخیره راهبردی به این هیات نگاه می کنیم.

به گفته وزیر بهداشت، در دوران کرونا، 200 میلیون دز واکسن را هیات امنای ارزی وارد کرد و میزان واکسیناسیون روزانه به بیش از یک میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 280 دستگاه پزشکی در مناطق محروم در دولت مردمی

تامین 280 دستگاه پزشکی در مناطق محروم در دولت مردمی