مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 21:202023-12-29ورزشي

رکورد جالب زاهدی در پرسپولیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  پنجمین گل شهاب زاهدی در هفته چهاردهم و برابر نساجی قائمشهر رقم خورد تا او اکنون با تک گلی که در لیگ قهرمانان نیز برای سرخپوشان ثبت کرده، - مهاجم پرسپولیس با گلزنی برابر نساجی به رکورد محسن خلیلی در این تیم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،  پنجمین گل شهاب زاهدی در هفته چهاردهم و برابر نساجی قائمشهر رقم خورد تا او اکنون با تک گلی که در لیگ قهرمانان نیز برای سرخپوشان ثبت کرده، تا اینجای فصل با شش گل زده کار را دنبال کند.

آماری که او را در کنار محسن خلیلی آقای گل اسبق پرسپولیس قرار می دهد که طی نیم فصل اولین سال حضورش در این تیم، شش گل به ثمر رسانده بود.

نکته جالب توجه اینکه بعد از محسن خلیلی هیچ کدام از مهاجمان ایرانی پرسپولیس موفق نشده بودند طی اولین سال حضورشان در این تیم، در نیم فصل کار را با بیشتر از پنج گل زده به پایان برسانند.

شهاب زاهدی البته این فرصت را دارد تا در دیدار پایانی نیم فصل و تقابل با مس رفسنجان، از رکورد محسن خلیلی نیز عبور کرده و در صورت گلزنی برابر حریف نارنجی پوش شرایط بهتری نسبت به آقای گل اسبق سرخ ها برای خود شکل دهد.

عملکرد موفق شهاب زاهدی از جهت دیگری نیز قابل بررسی است و اینکه او در این فصل 5 گل در لیگ برای پرسپولیس در لیگ برتر زده و همه گل های زده این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد جالب زاهدی در پرسپولیس

رکورد جالب زاهدی در پرسپولیس