مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:402024-01-05سياسي

دشمن تحمل زائران مزار شهید سلیمانی را هم ندارد


امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه دشمن با تمام قوا این روزها درغزه به میدان آمده است، اظهار کرد: اکنون جا به جایی قدرت به نفع اسلام و قرآن است و کسی که این موازنه را در منطقه تغییر داد سردار شهید سلیمانی بود.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه دشمن با تمام قوا این روزها درغزه به میدان آمده است، اظهار کرد: اکنون جا به جایی قدرت به نفع اسلام و قرآن است و کسی که این موازنه را در منطقه تغییر داد سردار شهید سلیمانی بود.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امروز 15 دی در خطبه های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اینکه قرآن به مومنین هشدار می دهد که نباید یهود و نصارا را به عنوان دوست برگزینند و پیوند قلبی با آنان داشته باشند، بیان کرد: بیزاری از دشمنان در مکتب حضرت ابراهیم (ع) و حضرت محمد (ص) مطرح است و در مقابل دشمنان باید أَشِدَّاء عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه هرگز منافق پیوند با ولایت ندارد، افزود: کسانی که در راه حق مجاهدت می کنند از سرزنش و تمسخر دیگران و به ویژه منافقان باکی ندارند و به راه خود در مسیر اسلام و حق ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن تحمل زائران مزار شهید سلیمانی را هم ندارد

دشمن تحمل زائران مزار شهید سلیمانی را هم ندارد