مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 08:202024-01-13اقتصادي

استاندار یزد، افزایش اختیارات استان ها در پرداخت تسهیلات بانکی را خواستار شد


استاندار یزد با بیان اینکه سقف اختیارات استان ها در پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش، محدود است که این امر پرداخت آن را مشمول مرور زمان می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی در تماس ویدئوکنفرانسی نشست شورای عالی اشتغال کشور اظهار کرد: خواستار تعیین تکلیف حساب پیشرفت و عدالت استان ها هستیم و هدف از شکل گیری این حساب ها، افزایش اختیارات استان ها در حوزه تامین مالی طرح های پیشران و اهرم نمودن منابع قرض الحسنه موجود بود اما تاکنون تعیین تکلیف نشده و واریزی صورت نگرفته است.

وی افزود: پیشنهاد تخصیص بخشی از 26 همت اوراق خزانه تخصیص یافته به حساب پیشرفت و عدالت ملی به حساب استان ها جهت اجرای طرح های پیشران استان ها را داریم همچنین افزایش اختیارات سیستم بانکی استان ها در حوزه پرداخت تسهیلات نیز مورد انتظار است.

استاندار یزد گفت: سقف اختیارات استان ها در پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش، محدود و حدود 100 الی 150 میلیارد ریال است و پیشنهاد داریم سقف اختیارات سیستم بانکی استان ها در حوزه پرداخت تسهیلات ثابت به 500 میلیارد ریال و برای سرمایه در گردش به هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت پرداخت تسهلات تبصره 18 سال 1401 اشاره و افزود: با توجه به گذشت یک سال و 9 ماه، پرداخت نیمی از تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد، افزایش اختیارات استان ها در پرداخت تسهیلات بانکی را خواستار شد

استاندار یزد، افزایش اختیارات استان ها در پرداخت تسهیلات بانکی را خواستار شد