مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:552024-01-02سياسي

تاکید رییس کل دادگستری بر تسریع پروژه های گازرسانی استان کرمان


رییس کل دادگستری استان کرمان بر ضرورت تسریع در پروژه های گازرسانی در سطح استان و بویژه مناطق محروم در جنوب و شرق تاکید کرد.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان بر ضرورت تسریع در پروژه های گازرسانی در سطح استان و بویژه مناطق محروم در جنوب و شرق تاکید کرد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی 12 دی ماه در نشست با سرپرست شرکت گاز استان کرمان اظهار کرد: دستگاه قضایی استان متعهد است در جهت حفظ حقوق بیت المال، حمایت های قضایی و قانونی را از سازمان ها و شرکت های خدمات رسان انجام دهد.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و کوهستانی بودن بخش اسفندقه از توابع شهرستان جیرفت و محرومیت این منطقه و وجود پروژه های عظیم گلخانه ای، لازم است گازرسانی به این شهر در اولویت شرکت گاز استان قرار گیرد.

حمیدی بیان کرد: با توجه به مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان، برخورد قانونی در انتظار افرادی خواهد بود که اقدام به تصرف اراضی دولتی یا ساخت و ساز غیرقانونی در اطراف شهرها از جمله کرمان کرده اند.

محمدرضا سلیمانی سرپرست شرکت گاز استان کرمان نیز در این نشست گفت: طبق برنامه ریزی های شرکت گاز استان مقرر شده تا در دهه فجر امسال پروژه گازرسانی به بخش های علی آباد، دهکهان و جبالبارز در جنوب استان به بهره برداری برسد و همچنین در این ایام گلنگ زنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس کل دادگستری بر تسریع پروژه های گازرسانی استان کرمان

تاکید رییس کل دادگستری بر تسریع پروژه های گازرسانی استان کرمان