مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 22:002024-01-16حوادث

انهدام باند سارقان میلیاردی در میانه


فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از انهدام و دستگیری دو سارق و یک مالخر سیم و کابل برق به ارزش 25 میلیارد ریال در شهرستان میانه خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از انهدام و دستگیری دو سارق و یک مالخر سیم و کابل برق به ارزش 25 میلیارد ریال در شهرستان میانه خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق و یک فقره سرقت احشام در بخش کاغذکنان شهرستان میانه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دو متهم را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند که پس از هماهنگی قضایی، سارقان را در یکی از استان های همجوار دستگیر کردند.

سردار محمدی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی به 11 فقره سرقت سیم و کابل برق و تعدادی احشام (گوسفند) به ارزش 25 میلیارد ریال اعتراف و مقادیری اموال نیز کشف شد.

وی با اشاره به این که در این راستا یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد،گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از شهروندان خواست، هر گونه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان میلیاردی در میانه

انهدام باند سارقان میلیاردی در میانه