مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 15:202024-01-09سياسي

پس از ثبت اطلاعات مجرمان؛ اطلاعات ژنتیکی افراد با مشاغل حساس هم جمع آوری می شود


رییس بانک اطلاعات هویت ژنتیک ایران گفت: تاکنون با همکاری سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور بیش از 200 هزار نمونه از مجرمین 31 استان اخذ شده است.

- پس از ثبت اطلاعات مجرمان؛ اطلاعات ژنتیکی افراد با مشاغل حساس هم جمع آوری می شود رییس بانک اطلاعات هویت ژنتیک ایران گفت: تاکنون با همکاری سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور بیش از 200 هزار نمونه از مجرمین 31 استان اخذ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا رئوفیان با اشاره به برگزاری جلسه هیات مدیره بانک هویت ژنتیک ایران گفت: مطابقت های متعددی در مورد نمونه های صحنه جرم مربوط به پرونده های جنایی است که گزارش آن تهیه و به مدیران کل پزشکی قانونی جهت اعلام به مراجع قضایی صالح اطلاع رسانی شده است.

وی افزود: تاکنون و با همکاری سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور بیش از 200 هزار نمونه از مجرمین 31 استان اخذ شده و از حدود پنجاه درصد نمونه ها پروفایل تهیه و در سامانه بانک ثبت شده است.

رئوفیان با اشاره به ثبت دایمی بیش از 110 هزار پروفایل در سامانه بانک ژنتیک افزود: فرآیند تهیه پروفایل ژنتیکی در دو سال اخیر شتاب قابل توجهی یافته است که از علل آن می توان به انتقال زنجیره تأمین کیت های تعیین هویت به داخل کشور، نوسازی تجهیزات آزمایشگاهی و راه اندازی یک واحد تخصصی تهیه پروفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از ثبت اطلاعات مجرمان؛ اطلاعات ژنتیکی افراد با مشاغل حساس هم جمع آوری می شود

پس از ثبت اطلاعات مجرمان؛ اطلاعات ژنتیکی افراد با مشاغل حساس هم جمع آوری می شود