مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 20:152024-01-08سياسي

میدان 1402 ؛ طرحی با هدف افزایش کنش گری سیاسی دانش آموزان


دبیر اجرایی طرح میدان 1402 جهاد تبیین دانش آموزان مقطع متوسطه خراسان رضوی با بیان اینکه جامعه هدف این پویش گسترده است، گفت: این طرح با هدف شناسایی استعداد دانش آموزان توانمند و افزایش اثرگذاری اجتماعی و کنش گری سیاسی آنان اجرا خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر اجرایی طرح میدان 1402 جهاد تبیین دانش آموزان مقطع متوسطه خراسان رضوی با بیان اینکه جامعه هدف این پویش گسترده است، گفت: این طرح با هدف شناسایی استعداد دانش آموزان توانمند و افزایش اثرگذاری اجتماعی و کنش گری سیاسی آنان اجرا خواهد شد.

فروغ الزمان چمنزاری امروز، 18 دی، در نشست خبری طرح میدان 1402 که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه یکی از دلایل ناامیدی در بین جوانان و نوجوانان ما این است که شبهات و سوالات آنان بی پاسخ مانده است، اظهار کرد: برگزاری پویش میدان 1402 زمینه را برای رفع این شبهات فراهم می کند.

وی افزود: در خراسان رضوی بیش از 12 هزار دانش آموز در المپیاد علمی شرکت و 80 مدال کسب کردند، لذا شبهه من نمی توانم پیشرفت کنم را باید از ذهن دانش آموز حذف و با شناسایی استعدادها زمینه را برای رشد آن ها فراهم کرد.

دبیر اجرایی طرح میدان 1402 جهاد تبیین دانش آموزان مقطع متوسطه خراسان رضوی با بیان اینکه جامعه هدف این پویش گسترده است، گفت: همچنین در این طرح به دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان 1402 ؛ طرحی با هدف افزایش کنش گری سیاسی دانش آموزان

میدان 1402 ؛ طرحی با هدف افزایش کنش گری سیاسی دانش آموزان