مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 17:352024-01-19سياسي

سردار شادمانی: آمریکا در مقابل کمینگاه های جبهه مقاومت عاجز شده است


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء با بیان اینکه فلسطین در برابر همه فتنه ها و مشکلات پیروز است گفت: آمریکا در برابر کمینگاه های جبهه مقاومت عاجز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار علی شادمانی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته همدان در حسینیه امام(ره) اظهار کرد: مقام معظم رهبری در اهمیت جهاد تبیین بارها تاکید کرده اند و در این زمینه فرمودند همگان از طریق جهاد تبیین دستاوردهای ارزشی انقلاب اسلامی را تبیین کنند و شیطنت، فتنه و فساد آدم کشان و ظالمان قرن را بیان کنند تا مردم به آگاهی و بصیرت لازم برسند که این انقلاب شدیداً قبل از هر چیز نیازمند انسان های با بصیرت، به روز و آگاه است .

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند سرمایه های ملی و معنوی مردم و کشور ما را بگیرد گفت: استکبار دنبال آن است که ابزار موفقیت را از ما سلب کرده و فرزندان ما را با خود همراه سازد.

 معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء، انقلاب اسلامی را حاصل اندیشه و بلوغ فکری مردم دانست و گفت: اگر جز 44 سال در برابر انواع توطئه های دشمن مقاومت نمی کردند و تسلیم خواسته هاب دشمن می شدند وی ضمن اینکه از اندیشمندان، اساتید و مردم خواست تریبونی برای معرفی دستاوردهای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس باشند گفت: همه وظیفه دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شادمانی: آمریکا در مقابل کمینگاه های جبهه مقاومت عاجز شده است

سردار شادمانی: آمریکا در مقابل کمینگاه های جبهه مقاومت عاجز شده است