مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:202024-01-14بين الملل

نقاشی غارت شده در موزه می ماند


دادگاهی در ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که یکی از موزه های واقع در «مادرید» می تواند تابلو نقاشی غارت شده اثر «کامی پیسارو» را در مجموعه خود نگه دارد.

- دادگاهی در ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که یکی از موزه های واقع در مادرید می تواند تابلو نقاشی غارت شده اثر کامی پیسارو را در مجموعه خود نگه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از نبرد حقوقی چند دهه ای بین موزه ای واقع در مادرید و وارثان یک خانواده یهودی که نازی ها یک تابلو نقاشی اثر کامی پیسارو را از آن ها دزدیده بودند، یک دادگاه در ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که این موسسه اسپانیایی حق دارد این تابلو نقاشی را در مجموعه خود نگه دارد.

گاردین نوشت، نهمین دادگاه استیناف ایالات متحده در پاسادینا ، کالیفرنیا، اعلام کرد که موزه تیسن ـ بورنمیسا اجازه دارد که تابلو خیابان سنت اونوره در بعد از ظهر بارانی اثر کامی پیسارو ، نقاش امپرسیونیست فرانسوی را نگهداری کند.

این نقاشی پس از اینکه توسط خانواده کاسیر به طور مستقیم از فروشنده آثار هنری پیسارو خریداری شده بود، چندین دهه بر روی دیوار خانه های این خانواده در برلین و مونیخ نصب شده بود.

در سال 1939 به لیلی کاسیر گفته شد که می تواند ویزای خروج را دریافت کند، اما به این شرط که این خانواده باید این نقاشی پیسارو را تحویل دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاشی غارت شده در موزه می ماند

نقاشی غارت شده در موزه می ماند