مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:452024-01-14بين الملل

وزیر خارجه کره شمالی به روسیه می رود


رسانه های رسمی کره شمالی امروز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند وزیر امور خارجه این کشور هفته آینده به روسیه سفر خواهد کرد.

- رسانه های رسمی کره شمالی امروز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند وزیر امور خارجه این کشور هفته آینده به روسیه سفر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روسیه و کره شمالی، متحدان دیرینه، پس از سفر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به خاور دور روسیه در سپتامبر 2023 برای دیدار با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، نزدیک شدن به یکدیگر را نشان داده اند.

به نقل از فیگارو، چو سون هویی، وزیر امور خارجه کره شمالی به دعوت سرگیی لاوروف همتای روس خود از 15 تا 17 ژانویه به فدراسیون روسیه سفر خواهد کرد.

مقامات ارشد روسیه نیز از جمله وزرای دفاع و امور خارجه، سال گذشته از کره شمالی دیدن کردند و این دیدارها نگرانی های غربی ها را در مورد معامله احتمالی تسلیحاتی تشدید کرده است.

در اوایل ژانویه، کاخ سفید کره شمالی را به انتقال موشک های بالستیک و پرتابگرها به روسیه متهم کرد و آن را عامل نگران کننده ای در حمایت از تلاش های جنگی روسیه خواند.

به گفته مقامات آمریکایی، موشک های عرضه شده توسط پیونگ یانگ، با برد حدود 900 کیلومتر، توسط روسیه در حملات علیه اوکراین استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه کره شمالی به روسیه می رود

وزیر خارجه کره شمالی به روسیه می رود