مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:102023-12-26اقتصادي

فعالیت شرکت «بارگیران سبک بار» در مرز مهران تعطیل شد


استاندار ایلام دستور تعطیلی فعالیت شرکت«بارگیران سبک بار» در مرز مهران را صادر کرد و گفت: دلیلی وجود ندارد چنین شرکت هایی در استان حضور داشته باشند و از مزایایی بهره مند شوند، - ایسنا/ایلام استاندار ایلام دستور تعطیلی فعالیت شرکت بارگیران سبک بار در مرز مهران را صادر کرد و گفت: دلیلی وجود ندارد چنین شرکت هایی در استان حضور داشته باشند و از مزایایی بهره مند شوند، اما از پرداخت مالیات و سایر موارد قانونی، سر باز دهند، لذا باید بررسی شود وجود چنین شرکت هایی برای استان چه سودی دارد.

دکتر حسن بهرام نیا در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: یکی از مهمترین مزایای جلسات مرتبط با شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی این است که مصوبات این جلسه رافع موانع و مشکلات است.

وی گفت: جلسات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی باید به طور مرتب برگزار شود تا ضمن شنیدن مشکلات، تصمیمات لازم در جهت حل موانع اتخاذ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های خوب استان در حوزه های مختلف افزود: هر کدام از دستگاه های اجرایی مرتبط در این جلسه ظرفیت های خوبی دارند که در راستای توانمند کردن استان، رونق تجارت و ارتقا تولید و صادرات اثرگذار است و لازم است با جدیت و انگیزه بیشتر امورات مرتبط با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت شرکت «بارگیران سبک بار» در مرز مهران تعطیل شد

فعالیت شرکت «بارگیران سبک بار» در مرز مهران تعطیل شد