مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:352024-01-10سياسي

کتاب گویای «فرار از خود» منتشر شد


کتاب گویای «فرار از خود» به تهیه کنندگی زهره محقق و صداگذاری علیرضا تابان در 236 دقیقه تهیه و بر روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

- کتاب گویای فرار از خود به تهیه کنندگی زهره محقق و صداگذاری علیرضا تابان در 236 دقیقه تهیه و بر روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصاحبه های این کتاب توسط آقای حسین کرمی نیا در مدت بیش از پنج ماه انجام شده و تدوین و بازنویسی آن حاصل همکاری فضل الله صابری و رضا اعظمیان است.

نقل قول راوی از آنجا شروع می شود که پایگاه بسیج و هیئت امنای مسجد محل چند وقت بعد از آزادی ایشان از بند اسارت از اردوگاه مفقودین تکریت 11 در سال 69 او را برای سخنرانی و خاطره گویی دعوت می کند و به خاطر جذابیت آن به چند شب خاطره پشت سر هم تبدیل می شود که حاکی از رشد شخصیتی و معنوی تدریجی ایشان در جبهه و دوران اسارت است.

راوی کتاب آقای علیزاده از سال 1354 در مدرسه همکلاسی ها و مسئولین مدرسه را به واسطه شیطنت های خود به ستوه می آورد و برای فرار از تنبیه های مستمر راهی جبهه می شود و به عضویت غواصان گردان یونس لشگر 14 امام حسین (ع) در می آید.

وی با ساقط کردن جنگنده دشمن روی اسکله الامیه در عملیات کربلای4 فرمانده دسته ای شانزده نفره از غواصان را برای انجام مأمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب گویای «فرار از خود» منتشر شد

کتاب گویای «فرار از خود» منتشر شد