مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:552024-01-02بين الملل

رشوه کابینه نتانیاهو به صهیونیست ها برای بازگشت به شهرک های «غلاف غزه»


یکی از مسؤولان شهرک سازی رژیم صهیونیستی فاش کرد کابینه فعلی این رژیم همزمان با استمرار حملات موشکی از نوار غزه، به ساکنان اراضی اشغالی رشوه داده تا به شهرک ها بازگردند.

- رشوه کابینه نتانیاهو به صهیونیست ها برای بازگشت به شهرک های غلاف غزه یکی از مسؤولان شهرک سازی رژیم صهیونیستی فاش کرد کابینه فعلی این رژیم همزمان با استمرار حملات موشکی از نوار غزه، به ساکنان اراضی اشغالی رشوه داده تا به شهرک ها بازگردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تامر عیدان، رییس شورای منطقه ای سدوت هنیگف (شامل 16 شهرک در صحرای نقب) در گفت وگو با روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت ، کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو را متهم کرد که سعی دارد با دادن رشوه به ساکنان شهرک های غلاف غزه که هنوز در معرض حملات موشکی از نوار غزه قرار دارند، آنها را به بازگشت ترغیب کند.

مرکز پخش رژیم صهیونیستی دوشنبه فاش کرد که ارتش این رژیم در حال آماده کردن خود برای بازگرداندن ساکنان شش شهرک واقع در غلاف غزه (پنج شهرک در فاصله 4 تا 7 کیلومتری آن و یک شهرک دیگر در فاصله کمتر از 4 کیلومتری آن) به خانه هایشان است که با آغاز جنگ آنها را تخلیه کردند.

این مرکز گزارش داد، ساکنانی که با بازگشت موافقت کنند، مبلغ کمکی را دریافت خواهند کرد و آنهایی که مخالف بازگشت هستند، می توانند باز هم در هتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشوه کابینه نتانیاهو به صهیونیست ها برای بازگشت به شهرک های «غلاف غزه»

رشوه کابینه نتانیاهو به صهیونیست ها برای بازگشت به شهرک های «غلاف غزه»