مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:552024-01-06سياسي

تاریخ تاسیس مجاهدین خلق و سازمان پیکار به روایت قاسم عابدینی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «رونوشت برابر اصل؛ یادداشت های قاسم عابدینی از رهبران پیکار در زندان از درون تشکیلات مجاهدین خلق و پیکار» با تنظیم و ویرایش احمدرضا کریمی به تازگی توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

- کتاب رونوشت برابر اصل شامل یادداشت های قاسم عابدینی از رهبران سازمان پیکار در زندان از درون تشکیلات مجاهدین خلق و پیکار توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر و راهی بازار نشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب رونوشت برابر اصل؛ یادداشت های قاسم عابدینی از رهبران پیکار در زندان از درون تشکیلات مجاهدین خلق و پیکار با تنظیم و ویرایش احمدرضا کریمی به تازگی توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

سال گذشته کتاب من اعتراف می کنم اثر محمد رحمانی درباره وحید افراخته عضو رده بالای سازمان مجاهدین خلق توسط انتشارات ایران منتشر شد که رونوشت برابر اصل می تواند مکملی برای آن باشد.

ضمن این که گردآورنده و تدوین گر این کتاب در تهیه من اعتراف می کنم هم نقش و کمک تاثیرگذاری داشته است.

پس از تغییر ایدئولوژی سازمان مجاهدین خلق از اسلام به مارکسیسم که با پرچمداری تقی شهرام انجام شد، با رسیدن مهرماه 1355 اطلاعیه ای در داخل و خارج کشور با مضمون جمع بندی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ تاسیس مجاهدین خلق و سازمان پیکار به روایت قاسم عابدینی

تاریخ تاسیس مجاهدین خلق و سازمان پیکار به روایت قاسم عابدینی