مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 21:402024-01-05پزشكي

نهالی که دکتر کاظمی آشتیانی بنا نهاد به درختی تنومند تبدیل شده است


مدیر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان و فلوشیپ نازایی گفت: هجده سال از درگذشت دکتر کاظمی آشتیانی می گذرد اما یادگارهای طلایی اش همچنان می درخشد و نهالی که او و همکاران جهادگرش در پژوهشگاه رویان بنا نهادند حالا به درخت تنومندی تبدیل شده و این راه همچنان ادامه دارد.

- ایسنا/لرستان مدیر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان و فلوشیپ نازایی گفت: هجده سال از درگذشت دکتر کاظمی آشتیانی می گذرد اما یادگارهای طلایی اش همچنان می درخشد و نهالی که او و همکاران جهادگرش در پژوهشگاه رویان بنا نهادند حالا به درخت تنومندی تبدیل شده و این راه همچنان ادامه دارد.

دکتر مهدیه مریدی امروز 15 دی ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به هجدهمین سالروز درگذشت دکتر سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان و سلول های بنیادی در ایران، اظهار کرد: بی تردید اقدامات دکتر کاظمی آشتیانی در ایجاد پژوهشگاه رویان و درمان ناباروری بسیار سترگ است و با هیچ کلمه و جمله ای نمی توان آن را وصف کرد.

وی ادامه داد: این اقدامات توانسته مشکلات بسیاری را حل کند که با تلاش های دکتر کاظمی آشتیانی به دست آمده و ما باید قدر این ها را بدانیم.

مریدی تصریح کرد: تولد بیش از 40 هزار نوزاد در مراکز درمانی رویان و بنیان نهادن علوم جدید سلول درمانی و همانندسازی را باید قدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهالی که دکتر کاظمی آشتیانی بنا نهاد به درختی تنومند تبدیل شده است

نهالی که دکتر کاظمی آشتیانی بنا نهاد به درختی تنومند تبدیل شده است