مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:402024-01-13ورزشي

مقانلو: تکواندو مصر شرایط مطلوبی دارد و امیدوارم نماینده خوبی باشم


سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو مصر گفت: سه نفر دیگر در بخش مردان و بانوان شانس کسب سهمیه المپیک را دارند امیدوارم در این مدت که در کشور مصر حضور دارم نماینده خوبی برای کشورمان باشم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو ایران پس از پیشنهاد از سوی فدراسیون تکواندوی مصر حالا قرار است تا المپیک پاریس به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو المپیکی و مدیر فنی تیم های ملی تکواندو کشور مصر شود.

بیژن مقانلو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که شما به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو مصر انتخاب شده اید قرارداد شما با این فدراسیون تا چه زمانی است، گفت: بله، در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو المپیکی و مدیر فنی کلیه تیم های ملی کشور مصر انتخاب شدم.

قرارداد من طبق توافقی که انجام دادیم تا المپیک 2024 پاریس است.

قرار است در این مدت در خصوص برنامه ریزی، توسعه، ارتقاء، انتخاب بازیکن ها، نظارت و کنترل، حفظ و نگهداری بازیکنان مصر برنامه ریزی کنیم.

امیدوارم در این مدت نماینده خوبی از طرف کشورمان در کشور مصر باشم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه شد که پس از پایان همکاری شما با فدراسیون تکواندو ایران به پیشنهاد کشور مصر جواب مثبت دادید، گفت: واقعیت این است که به محض اینکه با فدراسیون ایران قراردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقانلو: تکواندو مصر شرایط مطلوبی دارد و امیدوارم نماینده خوبی باشم

مقانلو: تکواندو مصر شرایط مطلوبی دارد و امیدوارم نماینده خوبی باشم