مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:102023-12-24سياسي

اختتامیه کنگره شعر و داستان مکتب شهید سلیمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آیین اختتامیه کنگره سراسری شعر و داستان ایثار و مقاومت در امتداد مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی، - آیین اختتامیه کنگره سراسری شعر و داستان ایثار و مقاومت در امتداد مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی، سه شنبه 5 دی ماه در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آیین اختتامیه کنگره سراسری شعر و داستان ایثار و مقاومت در امتداد مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی، سه شنبه 5 دی ماه در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

این جشنواره از اواخر مردادماه امسال شروع شده و شاعران و نویسندگان از اول شهریورماه فرصت داشتند آثار خود را در قالب شعر و داستان و با موضوع ایثار و مقاومت ارسال کنند.

این کنگره سراسری، شامل عناوینی از قبیل ایثار و مقاومت در آینه قیام سیدالشهداء علیه السلام، کربلای خمینی (ره) امتداد کربلای حسینی در 8 سال دفاع مقدس، ایثار و مقاومت در سیمای جانبازان دفاع مقدس، جایگاه ایثار و مقاومت در نظم نوین جهانی و در قالب های شعر در دو بخش کلاسیک و آزاد، ویژه عموم و داستان و دل نوشته ویژه خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه کنگره شعر و داستان مکتب شهید سلیمانی

اختتامیه کنگره شعر و داستان مکتب شهید سلیمانی