مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:502024-01-07اجتماعي

جزییات برگزاری جشنواره نوجوان سالم از آثار قابل ارسال تا زمان شرکت در آن


مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر از برگزاری سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی با موضوعات ترویج شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر در سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدهادی عسکری در این رابطه گفت: این جشنواره در سه بخش خلاقیت های دانش آموزی در سه دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم ، ابتکارات مدرسه ای ویژه فرهنگیان و ابتکارات جامعه محور ویژه مدارس دارای کانون های یاریگران زندگی برگزار می شود.

وی با اشاره به بخش نخست این جشنواره افزود: دانش آموزان در دوره ابتدایی در رشته های شعر، داستان کوتاه و نقاشی؛ و در دوره متوسطه اول و دوم در رشته های نقاشی، عکس با هوش مصنوعی، فیلم، موشن گرافیک، خلق کاراکتر، طراحی بازی فکری موبایل، پویانمایی، نشریه دیجیتال، روایت گری، ایده پردازی، شعر و داستان کوتاه می توانند آثار خود را ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کلاس درس، محصولات فرهنگی، منابع کمک آموزشی و فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی، برنامه عمل سالانه و اقدام پروژه ای از جمله برنامه های ویژه فرهنگیان در بخش دوم جشنواره با نام ابتکارات مدرسه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری جشنواره نوجوان سالم از آثار قابل ارسال تا زمان شرکت در آن

جزییات برگزاری جشنواره نوجوان سالم از آثار قابل ارسال تا زمان شرکت در آن