مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 22:412023-12-29حوادث

وداع آخر با شهید مدافع وطن در بهشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، شهید جاسم حسینیان فرزند ایران که این روزها شهید مدافع وطن نام گرفت و تا زمان شهادتش هم تلاش کرد تا امنیت و آرامش را برای ایران زمین فراهم کند.

شهید جاسم حسینیان، شهید مدافع وطن و افسر پلیس راه جاسک ـ میناب دومین شهید مدافع وطن پلیس راه از مازندران در سال جاری است که همچون رضا شیخی اولین شهید مازندرانی پلیس راه خاش به تفتان مظلومانه به شهادت رسید.

شهید رضا شیخی از ماموران پلیس راه خاش به تفتان و اهل شهرستان نکا مازندران هم اول مرداد ماه امسال در پی حمله تروریستی و ناجوانمردانه اشرار و کوردلان معاند به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان به همراه سه تن از مأموران غیور پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و حالا پنج ماه از عروج شهید رضا شیخی، در 6 دی ماه جاسم حسینیان ناجوانمردانه به شهادت رسید تا بدانیم که راه سرخ شهادت هماره باز است و هر از این باغ بری می رسد.

در روز و شب هایی که برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی آماده می شویم و تدارکات مراسم بزرگ مرد ایران را فراهم می کنیم، وداع با مردی دیگر از تبار پاکی ها را برگزار می کنیم و امشب در شبی که فردایش روز بصیرت و میثاق با رهبری است، مردم بصیر و همیشه در صحنه بهشهر آیین وداع با شهید مدافع وطن را در مصلای بهشهر برگزار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع آخر با شهید مدافع وطن در بهشهر

وداع آخر با شهید مدافع وطن در بهشهر