مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:002024-01-03اقتصادي

تل آویو از بیم حملات موشکی مقاومت وام ساخت پناهگاه به صهیونیست ها می دهد


خسارات گسترده جانی و مالی حملات موشکی مقاومت به شهرک های صهیونیست نشین، تل آویو را بر آن داشت مبلغ وام تعمیر مسکن و وام با سند ملکی را افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال طوفان الاقصی و تجاز نظامی رژیم صهیونیستی بانک مرکزی این رژیم اجازه داد تا ارزش وام مسکن را تا 200 هزار شکل (55 هزار و 500 دلار ) افزایش دهد تا برای ساخت پناهگاه های حفاظتی در آپارتمان های قدیمی هزینه شده یا به هر نحوی از بدهی های سنگین خانواده ها بکاهد.

از طریق بخشنامه جدید که قرار است تا 31 مارس آینده ادامه یابد، وام گیرندگان می توانند بسته به ارزش آپارتمان و مقاصد  یا هر کدام از اموال غیرمنقول خود اعم از زمین، مغازه یا خودرو این وام را دریافت کنند.

شهرها و شهرک های صهیونیست نشین هر بار با تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه در معرض پاسخ موشکی مقاومت هستند و از زمان تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه این حملات به شدت افزایش یافته است و این رژیم هنوز از میزان خسارات ناشی از آن خبر نداده است.

بخشنامه های جدید بانک مرکزی رژیم صهیونیستی ساکنان سرزمین های اشغالی را قادر می سازد تا برای ساخت پناهگاه وام گرفته و  از محدودیت های نظارتی قبلی مانند اقساط بازپرداخت و غیره معاف شوند و همچنین اعطای پروانه ساختمانی نیز تسریع می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو از بیم حملات موشکی مقاومت وام ساخت پناهگاه به صهیونیست ها می دهد

تل آویو از بیم حملات موشکی مقاومت وام ساخت پناهگاه به صهیونیست ها می دهد