مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:152024-01-16سياسي

علوی: از رسانه ها انتظار داریم برای قلم خود احترام قائل شوند


عضو شورای شهر تهران در جلسه شورای اسلامی گفت: ما از رسانه ها انتظار داریم که برای قلم خود احترام قائل باشند و در وظایف خود در پرداختن به مسئله غزه و شهدای مظلوم کرمان کوتاهی نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مسائل مهم جهان اسلام گفت: بیش از 24 هزار انسان فارغ از مذهب و ملیت در غزه شهید شدند و بسیاری ملت ها همچنان در خواب هستند و نمی توانند عمق جنایات را ببینند و همچنین جنایت کرمان و جنایت علیه سردار اسلام و موضوع یمن  از مسائل مهم در جهان اسلام است.

عضو شورای شهر تهران در خصوص وظایف رسانه ها در قبال مسائل جهان اسلام بیان کرد: اگر رسانه ها این موضوعات را از اولویت خارج کنند باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند ما از رسانه ها انتظار داریم که برای قلم خود احترام قائل باشند و در وظایف خود در پرداختن به مسئله غزه و شهدای مظلوم کرمان کوتاهی نکنند.

وی ضمن تقدیر از کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: دوستان ما در دولت و سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده بودند که چون برخی مصوبات کمیسیون تلفیق بار مالی دارد ما می توانیم در صحن مجلس و شورای نگهبان، این امور را رد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوی: از رسانه ها انتظار داریم برای قلم خود احترام قائل شوند

علوی: از رسانه ها انتظار داریم برای قلم خود احترام قائل شوند