مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 03:452023-12-29اقتصادي

ورود 2 هلدینگ پتروشیمی و فلزات به بورس تهران تا پایان سال


مدیرعامل بورس تهران با بیان اینکه پنج شرکت جدید به زودی وارد بورس می شود، گفت: تا پایان سال یک هلدینگ پتروشیمی بزرگ و در زمینه فلزات هم یکی از شرکت های بزرگ، - محمود گودرزی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد اینکه آیا بورس تهران آمادگی اجرای مولدسازی شرکت های دولتی را دارد؟ اظهار داشت: هر شرکتی که شرایط پذیرش در بورس را داشته باشد و ضوابط را رعایت کند، برای ورود استقبال می کنیم تا از طریق بورس عرضه شود.

وی افزود: در سال جاری تاکنون چهار شرکت جدید از طریق عرضه اولیه سهام وارد بورس شده است و تا پا یان سال هم پنج شرکت جدید وارد بورس می شود و در مجموع به 9 شرکت در سال 1 402 شرکت می رسد.

مدیرعامل بورس تهران یادآور شد: تا پایان سال یک هلدینگ پتروشیمی بزرگ نیز وارد بورس می شود، در زمینه فلزات هم یکی از شرکت های بزرگ وارد بورس خواهد شد.

وی در مورد اینکه چه تفاوتی بین شرکت هایی که وارد بازار سرمایه می شوند با شرکت های رقیب وجود دارد، گفت: شرکت هایی که وارد بازار سرمایه می شوند از معافیت مالیاتی 10 درصدی برخوردار می شوند همچنین اگر این شرکت ها میزان شناوری خود را دو برابر کنند، این معافیت مالیاتی قابل افزایش است.

مدیرعامل بورس تهران در مورد دیگر امتیازهای شرکت های بورسی گفت: شرکت های بورسی از نظر برندینگ و تأمین مالی از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 2 هلدینگ پتروشیمی و فلزات به بورس تهران تا پایان سال

ورود 2 هلدینگ پتروشیمی و فلزات به بورس تهران تا پایان سال