مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:362024-01-09اقتصادي

پروازِ روزانه وعده ها در فرودگاه بجنورد!


فرودگاه بجنورد به عنوان یکی از مهم ترین خطوط ارتباطی و حمل ونقل شمال شرق کشور سال هاست به زمینی برای پرواز وعده های عمل نشده و قول های متعدد مسوولان تبدیل شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، انسیه حاتمی، حمل ونقل هوایی یکی از مهم ترین مولفه های توسعه گردشگری مقصد چه در سفرهای داخلی و چه خارجی، با کاهش زمان و سرعت بخشیدن در رسیدن به مقصد است و آمار نشان می دهد مقاصدی که دارای فرودگاه و پروازهای متعدد هستند، در جذب گردشگر موفق تر بوده اند.

 امروزه باتوجه به گسترده شدن امور کاری و توسعه کسب وکارها در نقاط مختلف کشور و اینکه یک فرد بتواند در کوتاه ترین زمان خود را از یک شهر به شهر موردنظر بعدی برساند و همچنین اشتیاق تحصیلی نسل جوان به درس خواندن در دانشگاه های معتبر کشور که اغلب در شهری غیر از شهر زادگاه آنان است، اهمیت حمل ونقل آسان و سریع را دوچندان می کند.

 شهرستان بجنورد باتوجه به قرارگیری در شمال شرق کشور و در نزدیکی شهر مشهد به عنوان قطب مسافر خیز زیارتی که سالانه حدود 20 میلیون مسافر از آن عبور می کند؛ اما همچنان پس از گذشت سال ها نتوانسته زیرساخت های لازم برای داشتن حداقلی پروازها را در فرودگاه خود فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازِ روزانه وعده ها در فرودگاه بجنورد!

پروازِ روزانه وعده ها در فرودگاه بجنورد!