مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 19:112023-12-24فرهنگي

داوران بخش علمی جشنواره قصه گویی کانون معرفی شدند


داوران بخش علمی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، داوران بخش علمی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

در بخش جستار مریم شریف نسب، میثم متاجی و سعید حسام پور؛ در بخش مقاله سعید حسام پور، بهار ملک پورشهرکی و علیرضا رحیمی؛ بخش کتاب علیرضا حسن زاده، اعظم بزرگی و حجت حصاری و رساله و پایان نامه حجت حصاری، علیرضا حسن زاده و یوسف محمدنژاد عالی زمینی داوری آثار را برعهده دارند.

بر همین اساس هیأت داوران در بخش رساله و پایان نامه 7 اثر، مقاله 58 اثر، جستار 78 اثر و کتاب 4 اثر را مورد بررسی قرار دادند.

بخش علمی جشنواره قصه گویی با بهره مندی از صاحب نظران این حوزه و برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی، مباحث نو و جدید علمی در سطح ملی و جهانی را شناسایی می کند و برای ایجاد انگیزه، تشویق و با حمایت از استعدادهای برتر پژوهشی، متخصصان این حوزه با ارائه جستار، مقاله، کتاب (تألیفی و ترجمه)، پایان نامه و رساله های دانشگاهی به رقابت می پردازند.

کانون پرورش فکری بخش علمی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی را در راستای تحقق اهداف و سیاست های پژوهشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوران بخش علمی جشنواره قصه گویی کانون معرفی شدند

داوران بخش علمی جشنواره قصه گویی کانون معرفی شدند