مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 09:452024-01-16اجتماعي

نتایج آزمون تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا اعلام شد


نتایج اولیه آزمون تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا نوبت سوم سال 1402 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کارنامه نتایج متقاضیان آزمون تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا - سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که در روز پنجشنبه به تاریخ 1402/09/16 برگزار شد، در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org قرار گرفته است.

متقاضیان پس از مشاهده کارنامه آزمون و در صورت قبولی در آزمون مذکور ضروری است به نکات زیر توجه کنند: 1-قبولی در این آزمون صرفاً به معنای کسب حداقل امتیاز علمی لازم برای سیر سایر مراحل تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا بوده و حقی را برای داوطلب پذیرفته شده ایجاد نمی نماید و تأسیس شرکت، مستلزم احراز سایر شرایط و ارائه مدارک وفق ضوابط ذیربط به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

  2-قبول شدگان بر اساس کارنامه آزمون برای پیگیری سایر مراحل درخواست تأسیس شرکت وفق ضوابط ذیربط به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان محل تقاضای تأسیس شرکت، مراجعه و از طریق سامانه درگاه ملی مجوزها به نشانی: www.

mojavez.

ir  نسبت به ارسال درخواست خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج آزمون تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا اعلام شد

نتایج آزمون تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا اعلام شد