مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:062024-01-06اقتصادي

85 میلیون متر مکعب آب از تبریز به دریاچه ارومیه می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد خانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از آخرین وضعیت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز اظهار کرد: علاوه بر این تصفیه خانه دو تصفیه خانه در آذرشهر و خسروشهر وجود دارد که خدمات ارزنده ای انجام داده و جزو تصفیه خانه های فاضلاب خوب در سطح استان هستند.

وی با بیان اینکه در بخش آبرسانی نیز پروژه های چشمگیری وجود دارد که همگی فعال و با پیشرفت قابل توجه روبروست، افزود: با تامین اعتبارات لازم این پروژه ها در زمان معین شده به بهره برداری خواهند رسید که خوب نویدبخش جهش بزرگ در بخش آبی استان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خاطرنشان کرد: سیستم تصفیه خانه همیشه جزو پروژه های مهم در بازچرخانی و تصفیه آب است که آب آلوده را گرفته و سالم به طبیعت برمی گرداند.

وی افزود: استان آذربایجان شرقی در جمع آوری و تصفیه فاضلاب جزو استان های پیشرو است و دارای 76 درصد پیشرفت در نقاط شهری است.

خانی گفت: در حال حاضر در 19 شهر استان تصفیه خانه در حال اجرا و یا در حال بهره برداری داریم.

وی با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن فاضلاب 90 درصد خانوارهای تبریز گفت: برای باقیمانده نیز با تامین اعتبارات در سریع ترین زمان اقدامات صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 میلیون متر مکعب آب از تبریز به دریاچه ارومیه می رسد

85 میلیون متر مکعب آب از تبریز به دریاچه ارومیه می رسد