مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:552023-12-25بين الملل

ادعای یک ماهیگیر درباره هواپیمای مفقودشده مالزی و درخواستِ از سرگیری جست وجوها


گروهی از کارشناسان ضمن درخواست از مقامات دولتی مالزی و استرالیا برای شروع جست وجوهای تازه با هدف پیدا کردن هواپیمای مالزیایی که 9 سال پیش ناپدید شد، - گروهی از کارشناسان ضمن درخواست از مقامات دولتی مالزی و استرالیا برای شروع جست وجوهای تازه با هدف پیدا کردن هواپیمای مالزیایی که 9 سال پیش ناپدید شد، ادعا کرده اند که ممکن است این بار بتوانند ظرف چند روز شواهدی از هواپیمای مفقود شده به دست آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استریت تایمز، ژان لوک مارچاند ، یک کارشناس هوافضا و خلبان پاتریک بلی با اشاره به برخی اطلاعاتی که اخیرا در مورد سرنوشت هواپیمای ناپدید شده ام اچ 370 خطوط هوایی مالزی افشا شده، خواستار جست وجوهای جدید شده اند.

این دو متخصص با ارائه این درخواست به مقامات مالزیایی و استرالیایی گفته اند: منطقه موردنظر که احتمال می رود شواهدی در آنجا پیدا شود، محدود است و با توجه به امکانات جدید، جست وجوی کامل این ناحیه از اقیانوس تنها 10 روز طول می کشد و ممکن است پاسخی برای این معمای حل نشده بتوان پیدا کرد.

مارچاند و بلی هر دو در مصاحبه ای گفته اند که منطقه جست وجوی جدید بر اساس این باور است که هواپیما به طور عمدی ربوده و در اعماق اقیانوس سرنگون شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای یک ماهیگیر درباره هواپیمای مفقودشده مالزی و درخواستِ از سرگیری جست وجوها

ادعای یک ماهیگیر درباره هواپیمای مفقودشده مالزی و درخواستِ از سرگیری جست وجوها