مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:202024-01-01ورزشي

شرایط شورای اهواز، به صلاح شهر نیست/ چرا برکناری شهردار مهم ترین اولویت شده است؟


عضو شورای شهر اهواز با اشاره به طرح موضوع برکناری شهردار در شورا، گفت: تلاش بر این است که از شورا پیام دیگری به بیرون منتقل شود اما مردم اهواز بسیار هوشیارتر از این حرف ها هستند؛ - ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به طرح موضوع برکناری شهردار در شورا، گفت: تلاش بر این است که از شورا پیام دیگری به بیرون منتقل شود اما مردم اهواز بسیار هوشیارتر از این حرف ها هستند؛ امیدوارم این موضوعات ختم به خیر شود زیرا این شرایط، به صلاح شهر نیست.

حجت الله زارع زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مطرح شدن عدم صلاحیت شهردار اهواز پس از گذشت دو سال از تصدی اظهار کرد: آدرسی که به مردم داده می شود درست نیست.

ما به عنوان نماینده مردم متعهد هستیم که با مردم صادق باشیم و کار درست را انجام دهیم ولو اینکه به ضررمان باشد.

چرا دستور کار برکناری شهردار مهم ترین اولویت کار شورا شده است؟ وی افزود: حدود 60 لایحه بسیار مهم در حوزه شهرداری داریم که با برخی از این لوایح حدود شش ماه است که در شورای شهر اهواز مانند توپ فوتبال بازی می شود و تعیین تکلیف نمی شوند.

چه می شود که در این شرایط و آن هم تنها 80 روز مانده به پایان سال، دستور کار برکناری شهردار مهم ترین اولویت کار شورا می شود؟ عضو شورای شهر اهواز گفت: اگر قرار است لایحه ای در دستور کار قرار بگیرد، ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط شورای اهواز، به صلاح شهر نیست/ چرا برکناری شهردار مهم ترین اولویت شده است؟

شرایط شورای اهواز، به صلاح شهر نیست/ چرا برکناری شهردار مهم ترین اولویت شده است؟