مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:502024-01-13اجتماعي

آسیب پذیری و تاب آوری پایتخت در برابر سیل ارزیابی شد


معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ارزیابی میزان آسیب پذیری و تاب آوری شهر تهران در برابر سیل خبر داد.

- معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ارزیابی میزان آسیب پذیری و تاب آوری شهر تهران در برابر سیل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل سلیمی با اشاره به تشکیل نشست کمیته تخصصی سیل شهر تهران، گفت: این دهمین نشست این کمیته بود که به منظور ارزیابی شاخص های آسیب پذیری، ریسک سیل و تاب آوری شهر تهران در برابر مخاطره سیل برگزار شد.

وی درباره هدف از برگزاری این نشست گفت: این نشست با هدف ارزیابی شاخص های آسیب پذیری، ریسک سیل و تاب آوری شهر تهران در برابر مخاطره سیل و مطابق مطالعات پهنه بندی خطر و تدوین برنامه اختصاصی سیل شهر تهران با حضور اساتید دانشگاه، متخصصان و مدیران شهری و جمعی از نمایندگان ارگان های ذی ربط و دستگاه های امدادی برگزار شد.

به گفته معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در این جلسه اعضای کمیته به بررسی و امتیازدهی 8 شاخص اصلی و 28 زیر شاخص در موضوعاتی از جمله آسیب های فیزیکی، اجتماعی، زیرساختی و زیست محیطی مطابق استانداردهای ملی و بین المللی پرداختند تا از نتایج این شاخص ها برای محاسبه ریسک سیلاب شهر تهران و تصمیم سازی برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب پذیری و تاب آوری پایتخت در برابر سیل ارزیابی شد

آسیب پذیری و تاب آوری پایتخت در برابر سیل ارزیابی شد