مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:502024-01-16ورزشي

بازیکنان عربستان در خطر جریمه و تعلیق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حذف نام سلمان الفرج، سلطان الغنام و نواف العقیدی از لیست تیم ملی عربستان برای جام ملت های آسیا، حواشی مختلفی را به دنبال داشت و این حواشی و جنجال ها پس از کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته روبرتو مانچینی، - ، حذف نام سلمان الفرج، سلطان الغنام و نواف العقیدی از لیست تیم ملی عربستان برای جام ملت های آسیا، حواشی مختلفی را به دنبال داشت و این حواشی و جنجال ها پس از کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی عربستان، به اوج خود رسید.

  مانچینی مدعی شد نواف العقیدی سه بار، سلطان الغنام دو بار و سلمان الفرج یک بار اعلام کردند که علاقه ای به حضور در اردوی تیم ملی عربستان ندارند؛ همین موضوع جنجال گسترده ای به راه انداخت و علاوه بر سوالات خبرنگاران، واکنش این سه بازیکن را هم به دنبال داشت.

  اما نکته مهم اینکه از شب گذشته این خبر منتشر شد که مدیران تیم ملی عربستان پرونده تعدادی از بازیکنانی را که در اردو حاضر نشده اند، به کمیته حرفه ای ارجاع خواهند داد تا در خصوص اتفاقاتی که پس از حضور روبرتو مانچینی رخ داده است، تصمیم گیری شود.

    طبق ماده 10 آیین نامه حرفه ای فدراسیون فوتبال عربستان، پیوستن به تیم های ملی باید بلافاصله پس از درخواست فدراسیون و در تاریخ مقررشده صورت بگیرد و بازیکنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان عربستان در خطر جریمه و تعلیق

بازیکنان عربستان در خطر جریمه و تعلیق