مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 12:452024-01-05اقتصادي

افزایش دو برابری وسعت نمایشگاه گردشگری پارس


رییس هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران با اشاره به برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس در شیراز گفت: وسعت این نمایشگاه نسبت به سه سال گذشته دو برابر شده است.

- ایسنا/فارس رییس هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران با اشاره به برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس در شیراز گفت: وسعت این نمایشگاه نسبت به سه سال گذشته دو برابر شده است.

مسعود پناهی امروز، 15 دی ماه در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در شیراز بیان کرد: شرکت توسعه گردشگری ایران مجری توسعه زیرساخت های گردشگری و توسعه گردشگری در کشور است.

وی ادامه داد: ساختار این شرکت متشکل از شرکت های توسعه استانی است که شرکت توسعه گردشگری فارس هم یکی از شرکت های پیشرو است.

رییس هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران بیان کرد: یکی از رویکردهای این شرکت، برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی است که وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این وظیفه را به شرکت توسعه گردشگری محول کرده است که شرکت متبوع هم از طریق شرکت های زیرمجموعه در استان ها متولی برگزاری نمایشگاه های گردشگری است.

به گفته پناهی، برای اولین بار در فارس نیز نمایشگاه گردشگری پارس و نمایشگاه ملی صنایع دستی توسط شرکت توسعه گردشگر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری وسعت نمایشگاه گردشگری پارس

افزایش دو برابری وسعت نمایشگاه گردشگری پارس