مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 08:202024-01-11حوادث

پاکسازی پارک های اصفهان از وجود معتادان متجاهر


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: با اجرای طرح آرامش 65 معتاد متجاهر از داخل پارک ها و تفرجگاه های عمومی استان جمع آوری شدند.

-  احمد نیکبخت، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: طرح آرامش با هدف پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های اصفهان از وجود خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در 24 ساعت گذشته به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان 10 خرده فروش مواد را دستگیر و تحویل مرجع قضایی داده و 65 نفر از معتادان متجاهر را نیز جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد منتقل کردند.

نیکبخت با بیان اینکه اجرای این طرح با استقبال شهروندان مواجه شده و موجی از پیام های تقدیر و تشکر آنان را در پی داشت، گفت: مردم استان مطمئن باشند که پلیس در برخورد با قاچاقچیان، خرده فروشان و جمع آوری معتادان از سطح شهر مصمم است و طرح آرامش را به منظور ارتقا امنیت اجتماعی و آرامش بیشتر شهروندان با قدرت ادامه می دهد.

  رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطرنشان کرد: از شهروندان می خواهیم گزارش های  خود در خصوص محل های خرید و فروش و مصرف مواد مخدر را از طریق تماس با شماره 21825462 ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدراستان اصفهان در اختیار ماموران این پلیس ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی پارک های اصفهان از وجود معتادان متجاهر

پاکسازی پارک های اصفهان از وجود معتادان متجاهر