مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:052023-12-23دانش

سرمایه گذاری 600 میلیارد تومانی برای پذیرش دانشجوی بین الملل در دانشگاه تربیت مدرس


رییس دانشگاه تربیت مدرس از سرمایه گذاری 600 میلیارد تومانی در پردیس بین الملل این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان بین الملل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه تربیت مدرس برای رفع چالش های دانشگاهی اقدام و محیط مناسب را  برای جذب دانشجویان بین الملل و ارتقا کیفیت آموزش ایجاد کرده است و هدف از جذب دانشجویان بین الملل را برقراری تعامل فرهنگی، علمی و اجرایی بعد از فراغت از تحصیل این دانشجویان است.

سالیان متعدد کار علمی موفق باعث شده دانشگاه تربیت مدرس در بین همه دانشگاه های کشور چه وزارت علوم و چه وزارت بهداشت رتبه یک سرآمدی کشور را کسب کند و در نظام رتبه بندی شانگهای و دانشگاه تربیت مدرس بین دانشگاه های جامع رتبه دوم را دارد و در حال حاضر این دانشگاه در دوره ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد، 750 استاد دارد، بیش از 10 هزار دانشجو مشغول تحصیل هستند و بیش از 390 آزمایشگاه تخصصی و فوق تخصصی دارد که تمام این ها اعتبار دانشگاه است.

فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: در دانشگاه تربیت مدرس همه نوع دانشجوی بین الملل در رشته ها داریم و در سال گذشته یک پردیس بین الملل را در منطقه آزاد الوند ایجاد کردیم و با سرمایه گذاری حدود 600 میلیارد تومان که منطقه آن را تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 600 میلیارد تومانی برای پذیرش دانشجوی بین الملل در دانشگاه تربیت مدرس

سرمایه گذاری 600 میلیارد تومانی برای پذیرش دانشجوی بین الملل در دانشگاه تربیت مدرس