مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:502023-12-26فرهنگي

جایزه جلال آل احمد مسئولیت نویسنده در برابر مخاطب را بیشتر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی جعفری نویسنده کتاب «صور» که در بخش داستان بلند و رمان پانزدهمین جایزه ادبی جلال آل احمد شایسته تقدیر شد، - شایسته تقدیر دوره پانزدهم جایزه جلال گفت: وقتی نویسنده ای در این جایزه منتخب می شود با توجه به اعتبار ادبی آن مسئولیتش در برابر مخاطبانش بیشتر شده و به همین دلیل با دقت بیشتری در کار های بعدی خود مسیرش را ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی جعفری نویسنده کتاب صور که در بخش داستان بلند و رمان پانزدهمین جایزه ادبی جلال آل احمد شایسته تقدیر شد، به روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: جایزه ادبی جلال مهمترین جایزه ادبی کشور است و از این منظر برگزیده شدن در آن اعتباری برای نویسنده و ناشر است.

وقتی نویسنده ای در این جایزه منتخب می شود با توجه به اعتبار ادبی آن مسئولیتش در برابر مخاطبانش بیشتر شده و به همین دلیل با دقت بیشتری در کار های بعدی خود مسیرش را ادامه می دهد.

وی در ادامه با اشاره به تاثیر جایزه ادبی جلال روی فروش آثار منتخب توضیح داد: البته در فروش کتاب چندین عامل تاثیرگذار است که یکی از آن ها برگزیده شدن در جوایز معتبر از جمله جایزه جلال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه جلال آل احمد مسئولیت نویسنده در برابر مخاطب را بیشتر می کند

جایزه جلال آل احمد مسئولیت نویسنده در برابر مخاطب را بیشتر می کند