مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:252024-01-07اقتصادي

کاهش آمار ولادت، وفات و ازدواج در ساوه


رییس ثبت احوال شهرستان ساوه اسامی پرطرفدار 9 ماهه سال جاری در این شهرستان را اعلام کرد و از کاهش آمار ولادت، وفات و ازدواج خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس ثبت احوال شهرستان ساوه اسامی پرطرفدار 9 ماهه سال جاری در این شهرستان را اعلام کرد و از کاهش آمار ولادت، وفات و ازدواج خبر داد.

اکبر حشمتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون اسامی ماهلین برای دختران و آیهان برای پسران بیشترین فراوانی را تا امروز داشته است.

وی بیان کرد: اسامی انتخاب شده برای نوزادان پسر در ساوه با بیشترین فراوانی از ابتدای سال جاری به ترتیب شامل آیهان، امیرعلی، محمدحسین، امیرحسین، ماهان، مهراد، آریا، سامیار، شاهان و آراد بوده است.

وی در ادامه گفت: برای دختران نیز به ترتیب اسامی ماهلین، دلوین، رستا، نیلا، نفس، زهرا، سلین، پناه، فاطمه و آیلین، بیشترین فراوانی را در میان اسامی منتخب برای نوزادان متولد شده از آغاز سال 1402 تاکنون داراست.

رییس اداره ثبت احوال ساوه به کاهش آمار ولادت نیز اشاره کرد و گفت: در 9 ماهه ابتدایی سال گذشته هزار و 983 مورد واقعه ولادت شامل 1021 پسر و 962 دختر در این شهرستان ثبت شده است که این میزان در سال جاری به هزار و 860 مورد شامل 1012 مورد پسر و 848 دختر بوده که درصد تغییر آن در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل منفی 6.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار ولادت، وفات و ازدواج در ساوه

کاهش آمار ولادت، وفات و ازدواج در ساوه