مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 08:002024-01-10اجتماعي

نیاز 280 مدرسه استان قزوین به مقاوم سازی


مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین گفت: 280 مدرسه سطح استان نیازمند مقاوم سازی هستند.

- ابراهیم سعادتفر در گفت وگو با خبرنگار فارس از قزوین، با اشاره به فعالیت های صورت گرفته جهت تامین فضاهای آموزشی مورد نیاز در مناطق مختلف این استان، اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده امسال هم شاهد تحویل پروژه های آموزشی، ورزشی و فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش توسط اداره کل نوسازی مدارس استان قزوین هستیم.

بهره برداری از 25 پروژه شهری و روستایی تا پایان سال وی افزود: در این خصوص احداث 25 طرح آموزشی با 88 کلاس درس و 17 هزار مترمربع زیربنا در دستور کار ما قرار دارد که امیدواریم تا پایان سال تحویل آموزش و پرورش استان دهیم، از این تعداد 19 پروژه روستایی و 6 پروژه در شهرهای استان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین از احداث 75 درصد پروژه ها با مشارکت خیرین خبر داد و گفت: میزان مشارکت خیرین در اجرای پروژه ها حدود 40 درصد از هزینه ساخت را شامل می شود و 60 درصد هزینه باقیمانده هم توسط بودجه دولتی به صورت اعتبارات استانی و ملی تامین می شود.

وی با بیان اینکه 57 درصد مدارس سطح استان قزوین مستحکم است؛ خاطرنشان کرد: در سطح استان 430 مدرسه نیازمند بازسازی کامل بوده و 140 مدرسه جدید هم باید در مناطق مختلف استان احداث شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 280 مدرسه استان قزوین به مقاوم سازی

نیاز 280 مدرسه استان قزوین به مقاوم سازی