مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 16:552023-12-26اقتصادي

ثبت نامی های جدید سهام عدالت در لرستان بیش از 4 میلیون نفر هستند


مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان گفت: از سال 88 تاکنون 4 میلیون و 500 هزار نفر در استان برای سهام عدالت ثبت نام کردند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان گفت: از سال 88 تاکنون 4 میلیون و 500 هزار نفر در استان برای سهام عدالت ثبت نام کردند.

علی محمدی امروز سه شنبه پنجم دی ماه در نشست با رسانه ها با بیان اینکه نرخ بیکاری در لرستان علت نیست بلکه معلول یک سری از علت هاست، افزود: یکی از دلایل بیکاری در استان فضای کسب و کار است.

وی با بیان اینکه فضای کسب و کار زمینه ی سرمایه گذاری است و زمانی که این فضا مناسب نباشد سرمایه گذار رغبتی برای سرمایه گذاری در آن منطقه ندارد، تصریح کرد: بخش خصوصی و سرمایه گذار به فکر ارزش افزوده خود بوده و هوشمند عمل می کند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان با بیان اینکه ضرورت دارد رسانه در حوزه کسب و کار ورود پیدا کند، اضافه کرد: نقش رسانه در بهبود کسب و کار و توسعه لرستان بسیار تاثیرگذار است.

محمدی با بیان اینکه سرعت انتشار اخبار بد، 10 برابر اخبار خوب است، افزود: در بازار سرمایه سرعت انتشار اخبار منفی خیلی بالاست و با یک خبر منفی قیمت برخی از سهام به سرعت کاهش پیدا می کند.

وی با بیان این سوال که چرا نرخ بیکاری در لرستان بالاست؟ بیان کرد: بیکاری در استان به خاطر یک سری از علت هاست که باید شناسایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نامی های جدید سهام عدالت در لرستان بیش از 4 میلیون نفر هستند

ثبت نامی های جدید سهام عدالت در لرستان بیش از 4 میلیون نفر هستند