مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:102023-12-23اجتماعي

فعالیت 50 هزار دانش آموز سفیر سلامت در مدارس چهارمحال و بختیاری


رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت 50 هزار دانش آموز سفیر سلامت در مدارس استان، گفت: هدف از اجرای این طرح آموزش بهداشت و سلامت به دانش آموزان از طریق گروه همسالان است.

-  بهنام اسماعیلی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: هدف از اجرای برنامه سفیران سلامت در مدارس چهارمحال و بختیاری آموزش بهداشت و سلامت به دانش آموزان از طریق گروه همسالان است.

رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در این طرح 25 درصد از دانش آموزان توانمندی که دارای قدرت بیان و اثرگذاری بر روی سایر دانش آموزان هستند توسط رابط سلامت در مدرسه انتخاب می شوند و طی 16 ساعت آموزش های بهداشت و سلامت و محتواهای آموزشی را فرامی گیرند.

وی ادامه داد: این دانش آموزان پس از آموزش با دریافت کارت یا نشان سفیر سلامت در صبحگاه مدرسه به سایرین معرفی می شوند و در طول سال تحصیلی به روش های مختلف از جمله در زنگ استراحت، زمان های پایانی کلاس درس و سایر فرصت ها از طریق سخنرانی و یا برگزاری مسابقات بهداشتی و فرهنگی به دوستان خود آموزش می دهند.

اسماعیلی عنوان کرد: موضوعاتی که سفیران سلامت آموزش می دهند متناسب با دوره تحصیلی متفاوت است، مثلا در دوره ابتدایی بهداشت دهان و دندان، نحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 50 هزار دانش آموز سفیر سلامت در مدارس چهارمحال و بختیاری

فعالیت 50 هزار دانش آموز سفیر سلامت در مدارس چهارمحال و بختیاری