مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 22:152023-12-24اجتماعي

تقاطع بلوار سردار همدانی به صورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفت


مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان اعلام کرد: تقاطع بلوار سردار همدانی به صورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفت.

- ایسنا/همدان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان اعلام کرد: تقاطع بلوار سردار همدانی به صورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفت.

محمدجواد زارعی اظهار کرد: طی بازدیدی که شهردار به همراه برخی از مدیران شهری و رییس پلیس راهور از تقاطع سردار همدانی داشتند، این تقاطع به صورت آزمایشی زیر بار ترافیکی رفت و در آینده ای نزدیک تقدیم شهروندان همدانی خواهد شد.

وی درباره روند تکمیل عملیات اجرایی پروژه گذر فرهنگی گفت: این گذر با رویکرد انسان محوری و در راستای بازآفرینی محدوده فوق در دستور کار قرار دارد و با هدف حفظ میراث تاریخی و رونق گردشگری در یکی از مهمترین محدوده های فرهنگی و تاریخی شهر در حال اجراست.

زارعی تصریح کرد: براساس طرح حد فاصل میدان آرامگاه بوعلی تا میدان هگمتانه و اتصال این معابر به بافت بازار و میدان باباطاهر در قالب گذرفرهنگی همدان شناخته شده و از جنب مسجد آیت الله آخوند ملاعلی معصومی همدانی آغاز و به پشت مسجد حاج ابراهیم بیگ و میدان باباطاهر ختم می شود.

وی با اشاره به ظرفیت های تاریخی و گردشگری این محدوده در جذب گردشگران مطرح کرد: عملیات اجرایی گذر فرهنگی همدان شامل پیاده راه سازی، نماسازی و مرمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع بلوار سردار همدانی به صورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفت

تقاطع بلوار سردار همدانی به صورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفت