مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 08:052024-01-17حوادث

تبلیغ «گواهینامه رانندگی بدون آزمون» غیرقانونی است


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: تبلیغ صدور گواهینامه بدون آزمون غیر قانونی بوده و استفاده از این گواهینامه تخلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ اصغر زارع در گفت وگو با مهر با اشاره به اینکه به تازگی در فضای مجازی شاهد تبلیغ صدور گواهینامه های رانندگی بدون آزمون هستیم، اظهار داشت: این موضوع غیر قانونی بوده و کسانی که اقدام به صدور این نوع گواهینامه ها می کنند برابر قانون مجرم شناخته می شوند.

وی افزود: جعل گواهینامه های رانندگی به دلیل نداشتن سابقه قانونی هیچ فایده ای نداشته و حتی پیگرد قانونی و قضایی برای دارنده گواهینامه جعلی نیز به همراه دارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: دارندگان گواهینامه جعلی و کسانی که در اسناد و نوشته های غیر رسمی ایجاد جعل می کنند؛ علاوه بر جبران خسارت به مجازات سنگین نیز محکوم خواهند شد.

سرهنگ زارع ادامه داد: رانندگان استفاده کننده از این گواهینامه ها در هنگام حوادث رانندگی، وسیله ای که با آن مرتکب حادثه شده اند توقیف خواهد شد و ضمن آنکه هیچ حمایت بیمه ای نخواهند داشت، به مرجع قضایی نیز معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه پلیس در فضای مجازی برای گواهینامه تبلیغ نمی کند، خاطرنشان کرد: هر گواهینامه ای که غیر از مسیر قانونی و سیر مراحل در آموزشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ «گواهینامه رانندگی بدون آزمون» غیرقانونی است

تبلیغ «گواهینامه رانندگی بدون آزمون» غیرقانونی است