مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 22:202024-01-18اقتصادي

برنامه ریزی برای تملک و احیای کاروانسراهای تبریز


شهردار تبریز به کارگیری و بهره مندی از ظرفیت کاروانسراها را راهکار مطلوبی برای افزایش درآمد پایدار منطقه 10 خواند و گفت: شناسایی فرصت های مغفول جهت افزایش درآمد پایدار باید در دستور کار مدیران این منطقه قرار گیرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز به کارگیری و بهره مندی از ظرفیت کاروانسراها را راهکار مطلوبی برای افزایش درآمد پایدار منطقه 10 خواند و گفت: شناسایی فرصت های مغفول جهت افزایش درآمد پایدار باید در دستور کار مدیران این منطقه قرار گیرد.

یعقوب هوشیار، پنجشنبه، 28 دی ماه، در چهل و پنجمین قرار خدمت شهرداری تبریز که در حوزه منطقه 10 برگزار شد، با اشاره به ظرفیت مطلوب کاروانسراها برای افزایش درآمد پایدار شهری منطقه اظهار کرد: شهرداران نواحی این منطقه در راستای ایجاد منابع درآمد پایدار باید نسبت به تملک و احیای کاروانسراهای موجود و میدان صاحب آباد اقدام کنند.

وی افزود: این اماکن ظرفیت مطلوبی در حوزه گردشگری و احداث سفره خانه و هتل دارند.

در منطقه 10 کاروانسراهایی با متراژ بالای 20 هزار متر مربع وجود دارد که تبدیل به صافکاری و کاربری های بدون استفاده دیگر شده است.

وی بودجه عمرانی سال جاری منطقه را 200 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: امسال در مجموع بیش از هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه های عمرانی سطح حوزه منطقه 10 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای تملک و احیای کاروانسراهای تبریز

برنامه ریزی برای تملک و احیای کاروانسراهای تبریز