مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 22:352024-01-06سياسي

تایید صلاحیت 54 داوطلب در بندرعباس


رییس ستاد انتخابات بندرعباس مطرح کرد: هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده را به ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس ارسال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن فلاحتی  رییس ستاد انتخابات بندرعباس  امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق اعلام هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تعداد 114 داوطلب جهت حضور در انتخابات حوزه مرکزی (بندرعباس، خمیر، حاجی آباد، قشم و بوموسی)54 نفر تأیید، 29 نفر عدم تأیید، 1 نفر انصراف و 16 نفر به دلیل عدم بارگذاری مدارک در زمان معین عدم احراز یا فاقد شرایط حضور در انتخابات شده، همچنین 14 نفر باقیمانده بعد از اعلام نتیجه توسط هیئت اجرایی  انتخابات شهرستان هیچ گونه شکایتی نداشتند.

 وی  با اشاره اینکه طی دیروز و امروز نتایج به اطلاع داوطلبان خواهد رسید، گفت: داوطلبانی که عدم تایید و عدم احراز صلاحیت شده اند می توانند از 17 تا 19 دی ماه شکایت خود را به صورت غیر حضوری به شورای نگهبان ارسال کنند تا از سوی شورای نگهبان به مدت یک ماه صلاحیت افراد مورد بازبینی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس ضمن تاکید بر مطالعه قانون انتخابات برای داوطلبان افزود: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای تایید قطعی مجلس  تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 54 داوطلب در بندرعباس

تایید صلاحیت 54 داوطلب در بندرعباس