مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:502024-01-06سياسي

هیچ مسئولی حق جانبداری از هیچ کاندیدایی را ندارد


رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه بر لزوم بی طرفی همه مسئولین و فرمانداران استان در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه بر لزوم بی طرفی همه مسئولین و فرمانداران استان در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

علی شعبانی، امروز (16 دی) در نشست استاندار کرمانشاه با فرمانداران، بخشداران و شهرداران استان، با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالای مردم، افزود: انتخابات بصورت مستقیم با قدرت و امنیت ملی کشورمان گره خورده است.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولین باید برای بالا بردن میزان مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند، افزود: دشمن در تمام ابعاد بویژه در بعد روانی سعی می کند تا مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کند، چرا که آنها هم می دانند مشارکت بالا در انتخابات نشان از قدرت نظام و مشروعیت آن است.

معاون استانداری کرمانشاه با بیان اینکه در انتخابات پیش رو باید چهار راهبرد مهم شامل سلامت انتخابات، رقابتی بودن، امنیت انتخابات و مشارکت بالا را مورد توجه جدی قرار دهیم، عنوان کرد: همه وظیفه داریم این راهبردها که مد نظر مقام معظم رهبری نیز هست را عملیاتی کنیم.

شعبانی با تاکید براینکه همه دستگاه ها باید برای برگزاری مطلوب انتخابات پای کار باشند، عنوان کرد: برگزاری انتخابات فقط وظیفه یک نهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مسئولی حق جانبداری از هیچ کاندیدایی را ندارد

هیچ مسئولی حق جانبداری از هیچ کاندیدایی را ندارد