مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:002023-12-26اقتصادي

صید 542 تن ماهی استخوانی در گیلان


به گفته مدیرکل شیلات گیلان از 20 مهر تاکنون چهار هزار صیاد گیلانی  542 تن ماهی استخوانی به ارزش 146 میلیارد تومان ازدریای خزر صید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کوروش خلیلی، مدیرکل شیلات گیلان ظهر امروز در حاشیه بازدید از تعاونی های صیادی رشت در جمع خبرنگاران با اشاره به صید بیش از 500 تنی ماهی استخوانی از دریای خزر در گیلان اظهار کرد: از 20 مهر تاکنون چهار هزار صیاد گیلانی  542 تن ماهی استخوانی به ارزش 146 میلیارد تومان از خزر صید کردند.

وی بیشترین میزان ماهی های استخوانی صید شده را ماهی سفید عنوان کرد و گفت: بر اساس آمار،  57 درصد از سبد صید صیادان گیلانی را ماهی سفید، 42 درصد را ماهی کفال و سه درصد باقی مانده را سایر گونه ها تشکیل می دهند.

مدیرکل شیلات گیلان با بیان اینکه صید ماهی در دریای خزر تا اوایل سال آینده ادامه دارد، افزود: صید انواع ماهی استخوانی در دریای خزر تا هفته دوم فروردین ماه سال آینده ادامه داشته و صیادان می توانند ماهیان خود را صید کنند.

خلیلی با تأکید بر ضرورت توجه به نقش شرکت های پره صیادی در گیلان بیان کرد: در استان 44 شرکت پره صیادی مشغول به فعالیت هستند و دولت و وزارت جهاد کشاورزی در تلاش برای رفع مشکلات آنان در حوزه های مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید 542 تن ماهی استخوانی در گیلان

صید 542 تن ماهی استخوانی در گیلان